|
Tips, nieuwste producten & campagnes |
|
Het hoogseizoen zit erop. Het najaar komt eraan. In deze nieuwsbrief vind je tips, brengen we je op de hoogte van nieuw ontwikkelde producten en lichten wij toe welke campagnes inmiddels zijn afgerond en gepland staan. Lees snel verder... |
|
|
|
NIEUW: Podwalk Hellevoetsluis |
|
Voorne-Putten is een nieuw toeristisch trekpleister rijker! De Podwalk ‘Stap in de IJzeren Eeuw’. Al wandelend kun je vanaf nu alles te weten komen over de belangrijke rol van Hellevoetsluis in de 19e eeuw. De officiële lancering van de Podwalk vindt donderdag 12 oktober a.s. plaats, maar hij is nu al – gratis – toegankelijk voor iedereen. Extra leuk: binnen twee weken lanceren we ook de Duitstalige versie van de Podwalk! |
|
|
|
|
|
|
|
|
Komende najaarcampagnes |
|
Seizoensverlenging bevorderen is één van onze strategische doelstellingen. Momenteel starten of lopen er meerdere campagnes die inspelen op een (korte) vakantie op Voorne-Putten in het najaar. Influencercampagne Vorige week zijn we gestart met een influencercampagne. Gedurende vier weken motiveren we mensen via social media en geautomatiseerde e-mails Voorne-Putten dit najaar te bezoeken. Een voorbeeld van één van de deelnemende Belgische influencers vind je hier. Campagne kort verblijf in het najaar Daarnaast starten we deze week een gesponsorde social media campagne op waarin we Nederlandse ‘Inzichtzoekers’ enthousiasmeren voor een kort verblijf op Voorne-Putten door een serie van video’s, specifieke landingspagina’s en blogs met inspirerende tips. |
|
|
|
|
Afgeronde zomercampagne |
|
Deze zomer ontwikkelden we samen met 13 ondernemers een marketingcampagne waarin we verblijfsgasten motiveerde om op fietsavontuur te gaan en zo het mooiste te ontdekken van Voorne-Putten. Want: als je ontdekt hoe mooi het hier is, wil je nog een keer terugkomen. De resultaten van de campagne vind je in de eindrapportage. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Publicaties |
|
De afgelopen maanden hebben we door PR inspanningen diverse leuke publicaties gehad in (reis)magazines: • Verrassend Nederland (oplage: 87.500). Lees het artikel hier. • Nederland heeft Alles – het zomermagazine van Bas Smit en Nicolette van Dam. Meer info. • In Eigen Land Magazine (oplage: 20.000). Lees het artikel hier. |
|
|
|
|
TIP: Haal gratis het Voorne-Putten Magazine op |
|
De herfstvakantie komt eraan, zowel voor Nederlandse als Duitse toeristen. Maak je gasten blij met een gratis Voorne-Putten magazine vol verblijfsinspiratie. Je kunt de magazines in het Nederlands, Duits of Engels kosteloos afhalen bij ons. |
|
Ook een vermelding in het magazine? Het magazine voor 2024 is momenteel in ontwikkeling. Informeer naar de laatste beschikbare advertentiemogelijkheden. |
|
|
|
|
|
|
|
|
HANDIG: de meest gebruikte Duitse zinnen |
|
Een tevreden Duitse gast komt graag terug en besteedt gemiddeld tot 3x zoveel dan een Nederlandse gast. Een poging tot Duits spreken als Nederlander wordt enorm gewaardeerd door Duitse gasten. We helpen je daarom graag op weg met de meest gebruikte Duitse zinnen die je kunnen helpen de gastvrijheid te verbeteren. Viel Erfolg! |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ideeën, loop je ergens tegenaan? |
|
Benieuwd of influencermarketing interessant is voor jouw onderneming? Wil je graag free publicity genereren? Op zoek naar samenwerking binnen de regio? Wij helpen je graag op weg met behulp van marktonderzoek, regionale initiatieven, trainingen of advies. Neem contact met ons op! |
|
|
|
|
|